torsdag 11 november 2010

Om igår

Hej och tack för igår. En riktigt trevlig kväll med maskinbroderi och bloggläsning! Tyvärr hade jag ingen kamera med mig så det blir inga bilder idag. Jag hade gärna visat bilder på vad ni åstadkom vid symaskinerna! Många kom igång riktigt bra tycker jag. Tag med er och visa nästa gång vi ses! (8/12)
Tack Evy och Kerstin för jättegod fika. (De hade dragit ner på ambitionen sas det men det var lika mycket och gott som vanligt)      :o)

Nästa gång vi ses står det montering på schemat. Tag då med vad som blivit broderat under hösten så diskuterar vi lämplig och enhetlig montering inför Glimåkrautställningen. På tal om Glimåkra glömde jag dela ut deras program som jag fått. Vår utställning finns med och den heter Broderi i stort och smått!

Ha det bra till nästa gång! / Erika

1 kommentar:

  1. Ja, det var trevligt igår,även om inte jag sydde något. Jag fick ideér och lånade en fin bok av Ditte. Du skriver att vi ses den 8 dec. Glöm inte träffen den 20 nov!! Alla är välkomna till uppföljningen av porträttkursen. Har du inget porträtt att jobba vidare med, så ta något annat. Lokalen är Hemslöjden Tid:10.00-12.30 Ta ev. med skissblock.Övrigt material tänker du ut själv.

    SvaraRadera