söndag 11 april 2010

Hej där ute

Det här är Broderiakademin i Växjös nya blogg. jag tycker det behövs ett ställe där vi kan dela framförallt bilder men också tankar och erfarenheter med varandra.

Igår hade vi en fantastiskt trevlig kurs med Åsa Hylén. Temat var porträtt. Åsa hade med sig en mängd av sina fantastiska broderade porträtt och vi lyssnade förundrat då hon pratade om sitt arbete och sin skaparprocess.

Massor av foton blev tagna så här kommer innom kort visas bilder på allt vi gjorde igår.

4 kommentarer:

  1. Så kul Erika! Detta är första gången i mitt otekniska liv som jag läser och svarar på en blogg! Vi hade verkligen en rolig och inspirerande dag- mitt porträtt blir tydligare för varje dag! Tack Åsa för nya kunskaper och inspiration!
    Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad kul med en blogg.Så roligt det såg ut på Åsas kurs.Synd att jag inte kunde vara med. Elisabeth E

    SvaraRadera
  3. HEJ!
    Jag har tidigare inte känt för att blogga,men det här verkar både vettigt och kul. Tack Erika för ditt engagemang!
    Runa

    SvaraRadera
  4. Erika skriver att hon inte trodde att det skulle komma så många, när vi "bara" skulle sy en nåldyna. Jag tror att vi kommer för att det är trevligt att träffas och att man alltid får någon idé att jobba vidare med.

    SvaraRadera